rodegardenskennel

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Charina Åkerman - 23 april 2010 21:33

Min son 25 år kom hem idag och hade köpt en orkide till mig...go klimpen min :-)

Av Charina Åkerman - 23 april 2010 21:30

gå gärna in på hemsidan och kolla läget och lämna avtryck i gästboken!


http://www.rodegardenskennel.se

Av Charina Åkerman - 23 april 2010 08:07

Ny dag!! nya möjliheter att fylla dagen med positiva handlingar och intryck!

Det är ju bara att sätta sig ner i spånet hos valparna, så ler jag...dessa små pirajor ska bli stora killar och tjejer.

Tankarna far verkligen runt i huvudet, hur kommer de  små liven att få det, men min magkänsla säger mig att det blir bra, och om det blir problem, så finns där ALLTID en lösning. Köp boken på www.gelin.nu    Där finns mycket av lösningarna på dom vanligaste frågetecknen(?)i vardagen!

Hoppas att kunna åka och hämta hundmaten på Djurmagazinet, den har varit försenad från leverantören, sen ska jag handla människomat, Cicci, Bree, Elliot och Daniel kommer på middag imorgon, det blir skoj, jag älskar ljudet av barn  

Har inget emot att börja om från början!  

Må så gott//Charina

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards