rodegardenskennel

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Födelsedagarna duggar tätt

Av Charina Åkerman - 18 mars 2011 08:54

  


Grattis   


Igår den 17 mars så fyllde E-Kullen 1 År, då börjar den spännande AD och ED röntgen att sätta fart....Spännande. Jag hoppas att så många som möjligt kommer på den inplanerade och bokade MH dagen den 14 maj. Hussar och mattar!!! ....Skicka foton på hundarna så att jag kan uppdatera bloggen med lite bilder!!!


Idag den 18 mars fyller D-Kullen 2 År...Önskar er fortsatt lycka till med allt ni företar er....Kämpa på!!


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Charina Åkerman - 4 juni 2011 09:50

Lite nytt som händer den närmsta tiden.   Djenny och jag har varit på ett anlagsprov, prov för blivande tjänstehundar inom försvarsmakten....Vi fixade det =) Den 9e juni är det dax att sparka igång med första träningen på S-valls bhk.....Det ska ...

Av Charina Åkerman - 22 maj 2011 09:39

Djenny har kommit hem efter att ha varit skonad från allt vad valpar (1/2 syskon) heter. Hon har fått massor av uppmärksamhet av Josephine och Gabbe eftersom jag har haft fullt upp med skolan och valparna.....Nu är det Djenny som står på tur här hemm...

Av Charina Åkerman - 22 maj 2011 09:16

Ja, då va det dax i år igen och jag bara älskar att se glädjen i deras skutt =) och höra deras skrik innifrån ladugården innan utsläppet. Kossorna vet vad som är på gång. Jag, Daniel, Djenny, Ida och Jessica traskade iväg igår kl 8,45 för att bevittn...

Av Charina Åkerman - 22 maj 2011 08:37


Hej alla läsare      Har varit dålig att skriva men det har varit rätt så mycket med skolan och alla djuren som ska ha sin uppmärksamhet. Att hundarna och katterna får uppmärksamhet och kärlek är jätteviktigt för mig. Jag hade som vanligt fixat...

Av Charina Åkerman - 1 maj 2011 12:47

Busväder eller busungar =)   Valparna är riktiga busungar i busväder....Fan vad det blåser kallt, valparna vill inte vara ute några längre stunder. Men ute vill jag att dom ska vara iaf så det är bara att bära ut och in några ggr om dagen när det...

Ovido - Quiz & Flashcards