rodegardenskennel

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Charina Åkerman - 21 april 2010 14:58

Nu är de små russinen reg i skk.....Det känns skönt att det är gjort!

Gå in på skk.se>webbtjänster>hunddata>sök hund>rödegårdens....

Av Charina Åkerman - 21 april 2010 07:55

God morgon!

Solen strålar....härligt.

Det tycker även Djenny, hon myser gärna i solens strålar   så här på morgon kvisten.

Jag gillar att ta vara på morgonen, det tysta och sköna, nu hörs ju fågel kvitter och det sätter guld kant på tillvaron.

Även om jag är ledig från skolan, så är jag uppe och tar vara på morgonens tysta.

Sitter och dricker mitt kaffe  , lyssnar på tystnaden, funderar på vad jag ska fylla dagen med, få balans i kropp och själ  ......sen kan dagen börja med allt vad den innebär....Och det bästa av allt är att det är jag som bestämmer vad min dag skall innehålla  


           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards