rodegardenskennel

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Charina Åkerman - 4 juli 2010 11:39

Det kom bilder från lilla Ella Fitzgerald "Daisy".....en trött Daisy

Håll tillgodo så länge, hoppas att det kommer mera bilder  


Tack Frida Lund Lundqvist med sambo från Luleå


  

Av Charina Åkerman - 4 juli 2010 10:21

Igår va jag ute på långtur, typ 120mil  ....Hundräddning!   


Älskade Rödegårdens Cooper "Chirano"blev omplacerad av sin husse till en kvinna vid namnet Linda Kobone-Jensen i Skåne, enligt inlägg på FB så skulle hunden endast användas för att tjäna pengar på, han skulle para hennes blandras hund....Jävla typ! Sen så skulle hon ge bort hunden och om ingen ville ha han så skulle hon låta avliva "Chirano".....Jag säger bara tusen tack till mitt nätverk och ett speciellt tack till en kvinna vid namnet Linda Anderse'n bördig från Hassela. Hon skickade ett mail till mig och berättade vad hon läst på FB.....

Ingen gör så mot MINA hundar, även om jag sålt hunden så är det som mina barn!!!




Ovido - Quiz & Flashcards