rodegardenskennel

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Charina Åkerman - 31 maj 2010 20:53

Hej alla läsare!

Min helg har varit kanon bra, den började med lilla Enya´s husse och matte kom och hämtade henne för en bilfärd till Karlstad. Samtidigt satte jag mig i bilen mot Norrtälje och min kära syster, vi åt god mat, sen fick jag möjligheten att träffa Rockey, som jag inte träffat sen han va 8veckor, tack Jim för möjligheten! Han har bliviot stor och fin, dessutom va han trevlig :-).

Söndag morgon va det dax för att hämta Djenny på Gräddö, typ 07,00 och åka till Österbybruk...vackert värre, men fort va det gjort ut på en 2a....men vad gör det, vädret va bra och likaså sällskapet.

Bilderna är rykande färska på Rockey och djenny

Kramizar// Charina

Av Charina Åkerman - 31 maj 2010 20:49

  Djenny

  Djenny   Rödegårdens Candoo "Rockey"   Rödegårdens Candoo "Rockey"   Rockey

Ovido - Quiz & Flashcards