rodegardenskennel

Alla inlägg under juni 2010

Av Charina Åkerman - 12 juni 2010 21:33

Stan är full av vatten, bara vanligt vatten :-)

Har varit på bio, kanon en sån här blöt dag! Sonen bjöd mig och Gustav på bio i dag....Tack Pelle! Vi såg på The A-Team.....Mycket action  i filmen, och vi fick många goda skratt...Filmen är sevärd och kan rekomenderas:-)

När vi kom hem så va det fortfarande regn, men är man hundägare så är det bara att gilla läget, alla väder! På med  selen på Djenny och fram med cykeln sen tog vi en tur på ca 30min, blött men behövligt och skönt, vi tränar inför SSU!


Simma lugnt// Charina

Av Charina Åkerman - 10 juni 2010 08:08

Jaha,nu va det gjort!

  Jag har fixat att gå en intensiv grundutbildning, beroendeterapeut....det är jag det! Jag har sökt in till KY-hudiksvall till påbyggnads kursen.

Klapp, klapp på min axel!

Nu ska jag åka till arbetsförmedlingen!

Ha en skön dag alla! 


Ovido - Quiz & Flashcards